JAK NAKUPOVAT V NAŠEM E-SHOPU ?

Nákup v našem internetovém obchodě je jednoduchý, ale i přesto si Vám dovolíme poskytnout pár rad, jak postupovat. Kabelky, pánské aktovky, pásky nebo případně další zboží si můžete vyhledat pomocí přehledného a jednoduchého menu vlevo. Můžete si nechat zobrazit všechno zboží v dané kategorii nebo si zvolit jednu z možných podkategorií, dá se filtrovat i za pomoci filtru barev, nebo podle cenového filtru. Pokud rádi vyhledáváte slevy a akční nabídky, není nic jednoduššího než kliknout v hlavní nabídce na ikonu „Akční nabídka“ a cenově zvýhodněné zboží může být Vaše :-)

PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA NA 30 DNŮ

Stylovakabelka.cz nabízí možnost vrátit zboží i nad rámec 14-ti denní zákonné lhůty, a to do 30-ti dnů od převzetí zboží. V této nadstandardní lhůtě musí k uplatnění práva odstoupení od smlouvy kupující dodržet níže uvedený postup a veškerá doporučení uvedená k zákonnému odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů se pro odstoupení v nadstandardní 30-ti denní lhůtě stávají povinnými podmínkami k využití této možnosti. Současně si Prodávající v tomto případě vyhrazuje konečné rozhodnutí o schválení vrácení peněz (případně výměně za jiné zboží).
Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace (vady) zboží.
Spotřebitel musí při využití tohoto práva na odstoupení prokázat existenci kupní smlouvy, což lze nejlépe zasláním dokladu o koupi (faktura, dodací list) v každém případě je spotřebiteli doporučeno ponechat si alespoň kopii takového dokladu.
Je žádoucí, aby vrácené zboží bylo nepoškozené, bez známek opotřebení a kompletní. S ohledem na možná rizika škody při přepravě zboží zpět k Prodávajícímu, je vhodné zboží zaslat nejlépe v původním obalu, případně jej zabalit do jiného vhodného obalu, který bude zboží dostatečným způsobem chránit. Současně je vhodné zásilku zaslat doporučeně (nikoliv na dobírku) a pojistit ji, neboť Prodávající nemůže nést odpovědnost za případnou ztrátu či poškození vraceného zboží při přepravě zpět k Prodávajícímu. Před odesláním zboží nás kontaktujte na e-mailu info@stylovakabelka.cz nebo na telefonním čísle 736 181 032 a sdělte nám číslo Vaší objednávky a uveďte zboží, které vracíte a bankovní spojení pro vrácení peněz. Zboží, které vracíte, musí být nepoužívané, v původním neporušeném obalu a s visačkou. V případě, že bude vrácené zboží v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na odeslání zboží zpět kupujicímu nebo strhnutí vyměřené hodnoty z vracené částky. Zásilku lze odeslat na adresu: Petr Weczere, Služovice - Vrbka 38, 747 28 Štěpánkovice 

DOPRAVA JIŽ OD 49,-KČ

Využijte 4 způsoby dopravy zboží k Vám. Balík do ruky, Balík na poštu, zasilkovna.cz nebo osobní odběr. Podrobný popis naleznete kliknutím na tento odkaz DOPRAVA A PLATBA. A nezapomeňte, že při nákupu zboží nad 1.500,-Kč, máte od nás DOPRAVU ZCELA ZDARMA!!!

Vrácení zboží / Reklamace

INFORMACE:
Pokud jste obdrželi zboží, které má výrobní vady, bylo poškozeno při transportu, nesouhlasí rozměr, model, barva nebo nesouhlasí s Vaší objednávkou, odešlete nepoužité zboží zpět do 14 pracovních dnů ode dne obdržení zásilky (obchod"www.stylovakabelka.cz" prodloužil dobu pro vrácení zboží do 30 dnů) na adresu prodávajícího (adresu naleznete ve formuláři Vrácení/Výměna zboží, či podmínkách níže). Za zboží které zákazník vrací je vystavován dobropis, na základě čeho jsou vráceny finanční prostředky. Pokud má zákazník zájem o jiný rozměr nebo model, prosíme o vytvoření nové objednávky, kterou musí zákazník uhradit. To je totiž jediný možný způsob.


VRACENÍ ZBOŽÍ

Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží(stylovakabelka.cz prodlužuje lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy na 30 dnů od převzetí zboží ). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@stylovakabelka.cz. Zboží musí být prodávajícímu vráceno na adresu uvedenou ve formuláři Vrácení/Výměný zboží, (sběrná místa ) Adresa pro vrácení zboží ČP Petr Weczerek, Služovice-Vrbka 38, 747 28 Štěpánkovice (pouze poštou). Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Po obdržení zboží Vám zašleme „DOBROPIS” se žádostí o potvrzení správnosti. Peněžní částka za zboží Vám bude vrácena ve lhůtě 14 pracovních dnů. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Vrácení fin. prostředků za poštovné platí na základě kladně rozhodnuté reklamace nebo chybě v odesláni zboží.
Česka Pošta: 89 Kč.

Upozorňujeme, že v žádném případě zásilky nesmí být odeslané na dobírku nebo jako balík na poštu. V tomto případě budou vráceny zpět odesílateli.

Formulář k vrácení zboží

Moje jméno a příjmení

Moje adresa

Můj telefon a e-mail

Stylovakabelka.cz

Petr Weczerek

IČ: 2056283

Služovice- Vrbka 38, 747 28 Štěpánkovice

V ………………… dne ………

Věc: Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku

Dobrý den,

dne…………… jsem prostřednictvím vašeho e-shopu …………… uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo zboží ………………… Zboží jsem převzal dne ………… od pracovníka dopravní společnosti ……………………… Zásilka byla doručena v neporušeném obalu a v bezvadném stavu.

Vzhledem k tomu, že zboží nenaplnilo má očekávání, rozhodl jsem se využít svého práva, a v souladu se zněním § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, od výše uvedené kupní smlouvy odstoupit.

Zboží Vám zasílám zpět v samostatné zásilce a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny, včetně nákladů na poštovné ve výši ………………,- Kč ve prospěch mého bankovního účtu č. ……………………… nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

S pozdravem

..............................................

(podpis)

Přílohy:

Kopie kupního dokladu


REKLAMACE

Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. 
Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dnů od obdržení zásilky. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat e-mailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. Není-li oprava, či vyměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že v žádném případě zásilky nesmí být odeslané na dobírku nebo jako balík na poštu. V tomto případě budou vráceny zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Pro více informací kontaktujte zákazníckou podporu tel.: +420736181032 nebo emailem na adresu: info@stylovakabelka.cz.

Reklamační formulář

Reklamující:

Jméno: .......................................................................................................................................

Adresa: .......................................................................................................................................

Firma a IČ: .......................................................................................................................................

Telefon: .......................................................................................................................................

E-mail: .......................................................................................................................................

Dodavatel produktu:

Číslo prodejního dokladu: ................................... Datum prodeje: 1 ................................................

Číslo objednávky ( pokud je známé ): ..................................................................................................

Označení reklamovaného zboží:

Název výrobku: .....................................................................................................................................

Podrobný popis závady: ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Poznámka:

1. K reklamačnímu listu přiložte tyto doklady: kupní doklad (faktura, paragon) - řádně vyplněná a potvrzená prodejcem,  záruční list – řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán).

2. Doporučujeme zboží zabalit do originálního obalu. Není to však podmínkou.

…………..................................................................

Datum a podpis reklamujícího

------------------------------------------------ (dále vyplní prodejce) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Datum a místo podání reklamace: .....................................................................................................

Datum ukončení reklamace: ...............................................................................................................

Výsledek reklamačního řízení:

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Na zboží zakoupené v internetovém obchodě”stylovakabelka.cz” se vztahuje 24 měsíční lhůta. Zboží na reklamaci zašlete čisté a mechanický nepoškozené.


Postup 
vyplněte formulář, prosím
1) důvod reklamace
2) popis zboží, které reklamujete
3) způsob řešení při schválené reklamaci
Navrhované zbůsoby:
- výměna na jiné zboží
- vrácení finančních prostředků
- oprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží s vyplněným formulářem zašlete v na adresu:

Adresa pro vrácení zboží ČP
Petr Weczerek

Služovice-Vrbka 38

747 28 Štěpánkovice
(pouze poštou)